Geo-marketing.
Maximaliseer jouw ROI.
Eén tool voor elke doelgroep: meer conversie, minder moeite.
Krijg inzicht in waar je klanten zijn en ontdek nieuwe kansen per regio. Voor sales betekent dit gerichte klantwerving en effectieve verkoopstrategieën. Retailers krijgen direct inzicht in verzorgingsgebieden en de beste vestigingslocaties. Marketeers stemmen hun campagnes af op de vraag per regio. Mapalize vergroot de efficiëntie én de ROI.
Deze klanten gingen je voor
Inzicht op maat, analyseer je doelgroep op elk niveau
14.000+
Buurten
4.000+
Postcodegebieden
2.500
Woonplaatsen
350
Gemeenten
Ervaar de voordelen van Mapalize
Met geo-marketing benut je geografische data (indicatoren) om jouw doelgroepen te analyseren. Dit levert je waardevolle inzichten op. Ontdek waar jouw huidige en potentiële klanten zijn, zodat je marketingcampagnes gericht kunt inzetten op specifieke regio’s. Door demografische en economische gegevens te combineren met locatie-informatie, optimaliseer je jouw marketinginspanningen. Je vind nieuwe marktkansen en verbeter je verkoopstrategieën. Richt je effectief op doelgroepen, breid je vestigingen uit en verbeter je klantwerving met datagedreven beslissingen.
Alle kenmerken van Mapalize op een rij
We hebben vele betrouwbare datasets gecombineerd in 1 tool. Deze gebiedskenmerken (ook wel: indicatoren) uit onze dataset kun je eenvoudig combineren en weergeven op kaarten. Mapalize bevat ruim 450 gebiedskenmerken, hieronder zie je welke dat zijn.







